Skip to Main Content
ACASĂ
ECHIPĂ PROIECT
MEDIA
OBIECTIVE PROIECT
OBIECTIVUL GENERAL
OBIECTIVELE SPECIFICE
CONTEXTUL PROIECTULUI
JUSTIFICAREA PROIECTULUI
GRUPUL ȚINTĂ
DOSARUL DE CANDIDATURĂ
ACTIVITĂȚI PROIECT
PLANIFICAREA, ORGANIZAREA SI COORDONAREA GENERALA A ACTIVITĂȚILOR DE MANAGEMENT AL PROIECTULUI
SELECȚIA ȘI GESTIUNEA GRUPULUI ȚINTĂ
RECRUTAREA, SELECȚIA ŞI GESTIUNEA GRUPULUI ȚINTĂ
COMUNICAREA ȘI CONȘTIENTIZAREA GRUPULUI ȚINTĂ ȘI A MEDIULUI DE AFACERI
DEZVOLTAREA UNUI SISTEM ON-LINE INTEGRAT PENTRU COMUNICAREA CU GRUPUL ȚINTĂ ȘI CU PARTENERII DE PRACTICĂ
ELABORAREA UNEI STRATEGII ȘI A UNOR CAMPANII DE COMUNICARE ȘI CONȘTIENTIZARE LA NIVELUL GRUPULUI ȚINTĂ ȘI AL MEDIULUI DE AFACERI
ORIENTAREA ȘI CONSILIEREA PROFESIONALA A STUDENTILOR
DEZVOLTAREA SI IMBUNĂTĂȚIREA INSTRUMENTELOR DE ORIENTARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ
DERULAREA SESIUNILOR DE ORIENTARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ
ORGANIZAREA, MONITORIZAREA ȘI EVALUAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ
IDENTIFICAREA SI FORMALIZAREA UNOR PARTENERIATE DE PRACTICA
DERULAREA ŞI MONITORIZAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ
ORGANIZAREA UNOR PROGRAME DE ÎNVĂŢARE PRACTICĂ
REALIZAREA UNUI STUDIU PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICĂ
ACHIZITII PUBLICE
REZULTATELE PROIECTULUI
STUDII, ANALIZE
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICA ADRESAT REPREZENTANȚILOR MEDIULUI ACADEMIC
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICA ADRESAT ORGANIZAȚIILOR
STUDIU GENERAȚIA ”Z”
OBICEIURI DE CONSUM MEDIA
AȘTEPTĂRILE STUDENȚILOR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICĂ
WORKSHOP TEMATIC
STUDII DE CAZ
PLATFORMA PRIDE-U
CONTACT
Menu
ACASĂ
ECHIPĂ PROIECT
MEDIA
OBIECTIVE PROIECT
OBIECTIVUL GENERAL
OBIECTIVELE SPECIFICE
CONTEXTUL PROIECTULUI
JUSTIFICAREA PROIECTULUI
GRUPUL ȚINTĂ
DOSARUL DE CANDIDATURĂ
ACTIVITĂȚI PROIECT
PLANIFICAREA, ORGANIZAREA SI COORDONAREA GENERALA A ACTIVITĂȚILOR DE MANAGEMENT AL PROIECTULUI
SELECȚIA ȘI GESTIUNEA GRUPULUI ȚINTĂ
RECRUTAREA, SELECȚIA ŞI GESTIUNEA GRUPULUI ȚINTĂ
COMUNICAREA ȘI CONȘTIENTIZAREA GRUPULUI ȚINTĂ ȘI A MEDIULUI DE AFACERI
DEZVOLTAREA UNUI SISTEM ON-LINE INTEGRAT PENTRU COMUNICAREA CU GRUPUL ȚINTĂ ȘI CU PARTENERII DE PRACTICĂ
ELABORAREA UNEI STRATEGII ȘI A UNOR CAMPANII DE COMUNICARE ȘI CONȘTIENTIZARE LA NIVELUL GRUPULUI ȚINTĂ ȘI AL MEDIULUI DE AFACERI
ORIENTAREA ȘI CONSILIEREA PROFESIONALA A STUDENTILOR
DEZVOLTAREA SI IMBUNĂTĂȚIREA INSTRUMENTELOR DE ORIENTARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ
DERULAREA SESIUNILOR DE ORIENTARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ
ORGANIZAREA, MONITORIZAREA ȘI EVALUAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ
IDENTIFICAREA SI FORMALIZAREA UNOR PARTENERIATE DE PRACTICA
DERULAREA ŞI MONITORIZAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ
ORGANIZAREA UNOR PROGRAME DE ÎNVĂŢARE PRACTICĂ
REALIZAREA UNUI STUDIU PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICĂ
ACHIZITII PUBLICE
REZULTATELE PROIECTULUI
STUDII, ANALIZE
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICA ADRESAT REPREZENTANȚILOR MEDIULUI ACADEMIC
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICA ADRESAT ORGANIZAȚIILOR
STUDIU GENERAȚIA ”Z”
OBICEIURI DE CONSUM MEDIA
AȘTEPTĂRILE STUDENȚILOR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICĂ
WORKSHOP TEMATIC
STUDII DE CAZ
PLATFORMA PRIDE-U
CONTACT
Media
COMUNICATE DE PRESA
COMUNICAT – LANSAREA PROIECTULUI – PRIDE-U ”Practică inteligent dezvoltarea ta” – , POCU 133138”
COMUNICAT -Studiu PRIDE-U, POCU/626/6/13/133138: 85% dintre tinerii din generația Z își doresc să devină antreprenori
PRIDE - U in MASS-MEDIA
BizCity.ro
Lansarea proiectului PRIDE-U ”Practică inteligent dezvoltarea ta” – POCU 133138”
ECONOMISTUL
Proiect pentru practică inteligentă la ASE
PortalEducatia.ro
Investiții inteligente în educație și formare
România Pozitiva - DE BINE DESPRE ROMÂNIA
Practică inteligent dezvoltarea ta, facilitarea tranziţiei studenţilor de la şcoală la viaţa activă prin furnizarea unui pachet integrat de servicii de orientare şi consiliere în carieră, coaching, învăţare practică şi organizarea unor stagii de practică
INVESTenergy
ASE a lansat proiectul PRIDE-U “Practică inteligent dezvoltarea ta”
ClubIT&C
Lansarea proiectului PRIDE-U ”Practică inteligent dezvoltarea ta” – POCU 133138”
Adevarul
Părinţii, principala sursă de venit a tinerilor din Generaţia Z
WALL-STREET
85% dintre tinerii din generația Z își doresc să devină antreprenori
Stiripesurse.ro
Tinerii din Generaţia Z vor să devină antreprenori pentru program flexibil şi lipsa unui şef (sondaj)
ECONOMISTUL
85% dintre tinerii din generația Z își doresc să devină antreprenori
Tribuna
85% dintre tinerii din generația Z doresc să devină antreprenori
start#up
85% dintre tinerii din generația Z doresc să devină antreprenori
FINANCIAL INTELLIGENCE
85% dintre tinerii din generația Z doresc să devină antreprenori
PRwavw
Studiu PRIDE-U, POCU/626/6/13/133138: 85% dintre tinerii din generația Z își doresc să devină antreprenori
CECCAR BUSINESS MAGAZINE
Sondaj: Tinerii din Generația Z, interesați să devină antreprenori pentru program flexibil și lipsa unui șef
money buzz
85% dintre tinerii din generația Z își doresc să devină antreprenori
money buzz
85% dintre tinerii din generația Z își doresc să devină antreprenori
2am.eu
Doar 17,7% dintre tinerii între 18 și 24 ani s-au angajat în ultimele 6 luni
Mediamon
ASE (studiu): 85% dintre tinerii din generatia Z isi doresc sa devina antreprenori