Campaniile de comunicare şi conştientizare a grupului ţintă şi a mediului de afaceri vor fi folosite ca un important instrument cu scopul de promova formarea aptitudinilor si atitudinilor ecesare pentru a înţelege importanta activităţilor, obiectivelor şi rezultatelor proiectului.

Strategia de comunicare și conștientizare va cuprinde:

  • Întâlniri cu reprezentanţii mediului de business (workshop-uri, mese rotunde, focus grupuri etc.);
  • Conferinţele de lansare şi închidere a proiectului, ca şi componente ale strategiei de comunicare şi conştientizare a publicului ţintă;
  • Acţiunile de informare directă a publicului ţintă;
  • Elaborarea materialelor de comunicare şi informare a grupului ţintă.
  • Organizarea şi moderarea unor întâlniri între reprezentanţii media, reprezentanţii proiectului şi/sau ai universităţii, respectiv ai mediului de afaceri,
  • Organizarea unor concursuri:
  • ”Pride că sunt în practică”
  • ”Educaţia din practică”
  • ”Mă mândresc cu mine”

Implementare proiect: 22 Octombrie 2020 - 21 Septembrie 2022