Skip to Main Content
ACASĂ
ECHIPĂ PROIECT
MEDIA
OBIECTIVE PROIECT
OBIECTIVUL GENERAL
OBIECTIVELE SPECIFICE
CONTEXTUL PROIECTULUI
JUSTIFICAREA PROIECTULUI
GRUPUL ȚINTĂ
DOSARUL DE CANDIDATURĂ
ACTIVITĂȚI PROIECT
PLANIFICAREA, ORGANIZAREA SI COORDONAREA GENERALA A ACTIVITĂȚILOR DE MANAGEMENT AL PROIECTULUI
SELECȚIA ȘI GESTIUNEA GRUPULUI ȚINTĂ
RECRUTAREA, SELECȚIA ŞI GESTIUNEA GRUPULUI ȚINTĂ
COMUNICAREA ȘI CONȘTIENTIZAREA GRUPULUI ȚINTĂ ȘI A MEDIULUI DE AFACERI
DEZVOLTAREA UNUI SISTEM ON-LINE INTEGRAT PENTRU COMUNICAREA CU GRUPUL ȚINTĂ ȘI CU PARTENERII DE PRACTICĂ
ELABORAREA UNEI STRATEGII ȘI A UNOR CAMPANII DE COMUNICARE ȘI CONȘTIENTIZARE LA NIVELUL GRUPULUI ȚINTĂ ȘI AL MEDIULUI DE AFACERI
ORIENTAREA ȘI CONSILIEREA PROFESIONALA A STUDENTILOR
DEZVOLTAREA SI IMBUNĂTĂȚIREA INSTRUMENTELOR DE ORIENTARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ
DERULAREA SESIUNILOR DE ORIENTARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ
ORGANIZAREA, MONITORIZAREA ȘI EVALUAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ
IDENTIFICAREA SI FORMALIZAREA UNOR PARTENERIATE DE PRACTICA
DERULAREA ŞI MONITORIZAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ
ORGANIZAREA UNOR PROGRAME DE ÎNVĂŢARE PRACTICĂ
REALIZAREA UNUI STUDIU PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICĂ
ACHIZITII PUBLICE
REZULTATELE PROIECTULUI
STUDII, ANALIZE
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICA ADRESAT REPREZENTANȚILOR MEDIULUI ACADEMIC
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICA ADRESAT ORGANIZAȚIILOR
STUDIU GENERAȚIA ”Z”
OBICEIURI DE CONSUM MEDIA
AȘTEPTĂRILE STUDENȚILOR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICĂ
WORKSHOP TEMATIC
STUDII DE CAZ
PLATFORMA PRIDE-U
CONTACT
Menu
ACASĂ
ECHIPĂ PROIECT
MEDIA
OBIECTIVE PROIECT
OBIECTIVUL GENERAL
OBIECTIVELE SPECIFICE
CONTEXTUL PROIECTULUI
JUSTIFICAREA PROIECTULUI
GRUPUL ȚINTĂ
DOSARUL DE CANDIDATURĂ
ACTIVITĂȚI PROIECT
PLANIFICAREA, ORGANIZAREA SI COORDONAREA GENERALA A ACTIVITĂȚILOR DE MANAGEMENT AL PROIECTULUI
SELECȚIA ȘI GESTIUNEA GRUPULUI ȚINTĂ
RECRUTAREA, SELECȚIA ŞI GESTIUNEA GRUPULUI ȚINTĂ
COMUNICAREA ȘI CONȘTIENTIZAREA GRUPULUI ȚINTĂ ȘI A MEDIULUI DE AFACERI
DEZVOLTAREA UNUI SISTEM ON-LINE INTEGRAT PENTRU COMUNICAREA CU GRUPUL ȚINTĂ ȘI CU PARTENERII DE PRACTICĂ
ELABORAREA UNEI STRATEGII ȘI A UNOR CAMPANII DE COMUNICARE ȘI CONȘTIENTIZARE LA NIVELUL GRUPULUI ȚINTĂ ȘI AL MEDIULUI DE AFACERI
ORIENTAREA ȘI CONSILIEREA PROFESIONALA A STUDENTILOR
DEZVOLTAREA SI IMBUNĂTĂȚIREA INSTRUMENTELOR DE ORIENTARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ
DERULAREA SESIUNILOR DE ORIENTARE ŞI CONSILIERE PROFESIONALĂ
ORGANIZAREA, MONITORIZAREA ȘI EVALUAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ
IDENTIFICAREA SI FORMALIZAREA UNOR PARTENERIATE DE PRACTICA
DERULAREA ŞI MONITORIZAREA STAGIILOR DE PRACTICĂ
ORGANIZAREA UNOR PROGRAME DE ÎNVĂŢARE PRACTICĂ
REALIZAREA UNUI STUDIU PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICĂ
ACHIZITII PUBLICE
REZULTATELE PROIECTULUI
STUDII, ANALIZE
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICA ADRESAT REPREZENTANȚILOR MEDIULUI ACADEMIC
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICA ADRESAT ORGANIZAȚIILOR
STUDIU GENERAȚIA ”Z”
OBICEIURI DE CONSUM MEDIA
AȘTEPTĂRILE STUDENȚILOR PRIVIND CALITATEA STAGIILOR DE PRACTICĂ
WORKSHOP TEMATIC
STUDII DE CAZ
PLATFORMA PRIDE-U
CONTACT
Galerie de artă – Iulia Valentina LAZAU
Iulia Valentina LAZAU
Facultatea Business și Turism
MASTER Administrarea Afacerilor