Campaniile de comunicare şi conştientizare a grupului ţintă şi a mediului de afaceri vor fi folosite ca un important instrument cu scopul de promova formarea aptitudinilor si atitudinilor ecesare pentru a înţelege importanta activităţilor, obiectivelor şi rezultatelor proiectului.
Strategia de comunicare și conștientizare va cuprinde:
- Întâlniri cu reprezentanţii mediului de business (workshop-uri, mese rotunde, focus grupuri etc.);
- Conferinţele de lansare şi închidere a proiectului, ca şi componente ale strategiei de comunicare şi conştientizare a publicului ţintă;
- Acţiunile de informare directă a publicului ţintă;
- Elaborarea materialelor de comunicare şi informare a grupului ţintă.
- Organizarea şi moderarea unor întâlniri între reprezentanţii media, reprezentanţii proiectului şi/sau ai universităţii, respectiv ai mediului de afaceri,
- Organizarea unor concursuri:
- ”Pride că sunt în practică”
- ”Educaţia din practică”
- ”Mă mândresc cu mine”